Retourneren & Ruilen

"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@addixz.com Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Was jij toch niet Addixzted at first sight? Jammer, maar geen probleem! Als jouw artikelen voldoen aan onze retourvoorwaarden kan je deze retourneren. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk overgaan op terugbetaling van het door jouw betaalde bedrag.
Vul het bijgeleverde retourformulier volledig in, vervolgens kan je jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen naar:
ADDIXZ
Dorpsstraat 31
3881BA Putten
Nederland
Bewaar jouw verzendbewijs altijd goed totdat je een bevestiging van je retour hebt ontvangen! Retouren die zonder Track & Trace worden verstuurd en kwijtraken bij de post worden niet gecrediteerd!

Wat zijn de kosten voor het retourneren?
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.
Wij versturen al onze pakketjes met PostNL.
Pakketpost bij PostNL: €6,95.

Wat is het retour adres?
Je kunt jouw retouren versturen naar het volgende adres:
ADDIXZ
Dorpsstraat 31
3881BA Putten
Nederland
Hoe gaat de terugbetaling in zijn werk?
Zodra wij het retourpakketje hebben ontvangen, wordt je retour verwerkt. Je ontvangt hiervan een bevestiging via de mail. Binnen enkele (werk)dagen na de verwerking van je retour ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.
Wanneer je jouw gehele bestelling hebt geretourneerd, ontvang je ook een terugbetaling van de oorspronkelijke verzendkosten indien je deze hebt betaald. Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk.


Aan welke voorwaarden moet mijn retour voldoen?
• Retourneren kan alleen binnen onze retourtermijn van 14 dagen.
• De te retourneren artikelen dienen ongedragen/ongebruikt te zijn en alle tags moeten nog zijn bevestigd.
• De artikelen mogen geen gebruikssporen of make-up vlekken bevatten na het passen.
• Oorbellen kunnen i.v.m. hygiëne alleen worden geretourneerd indien de verpakking niet is geopend.
Let op! Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we deze helaas niet retour nemen.
Kan ik mijn bestelde items ruilen?
Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander item. Wil je toch graag een ander item ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan onze retour voorwaarden, zullen wij zo snel mogelijk overgaan tot terugbetaling van het betaalde bedrag. Je kunt voor het nieuwe item dat je wilt ontvangen altijd zelf een nieuwe bestelling bij ons plaatsen!

Ik heb geen retourformulier, wat nu?
Geen paniek! Neem even contact met ons op, dan sturen we jouw retourformulier digitaal naar je op.
Contact:
Tel: +31616065838
Mail: info@addixz.com
Wat is de garantietermijn?
Voor al onze artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan direct contact met ons op. Om de verwerking van jouw klacht makkelijker en sneller te laten verlopen vragen we altijd om jouw ordernummer.
Contact:
Tel: +31616065838
Mail: info@addixz.com

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."